05.45

ringde klockan, usch vilken hemsk tid att gå upp då, jag ska då aldrig ha barn. De vaknar ju runt den tiden...jag skulle inte känna mig som en människa resten av dagen om jag gick upp vid den tiden varje dag.

många kinkiga minuter senare så sitter jag i bilen mot Täby, som ligger åt h*lvete från där vi bor. Det var snöigt och halt, mycket trafik och mörkt....

långt ute i Täby, vid stranden har de byggt en låtsas ICA-affär och det är där de spelar in ICA reklamen. Affären är ljus och ren, fyllda hyllor och kylarna fulla av låtsas fryst mat.  Coolt att se affären som man har sett på TV i så många år.
Jag skulle vara statist där och låtsas shoppa mat tillsammans med några andra medan ICA-kändisarna skulle säga sina repliker. Tog ungefär 5h, hur många omtag som helst för denna 20sekunders reklam...puh..
Reklamen kommer att sändas runt påsk.

Ulf och Cindy är dem som är med i denna reklam, Stig, den äldre mannen, är inte med denna gång.
Jag tyckte att Ulf (som heter Paul Tilly i verkligheten) var jättecharmig, riktig rolig och söt så självklart var jag tvungen att kolla upp hans stjärntecken och japp, han är ett lejon =)
för er läsare som inte vet så älskar jag personer som är födda i lejonets tecken.

här kommer lite bilder, jag &  Ulf tog en bild tillsammans också men den lägger jag inte upp ; P









"Ulf"

Kommentarer
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=cyipumb1ox82kju543280

2009-02-05 @ 14:43:15
Postat av: Philip

Jaså, var någonstans har du berättat om bloggen då?

2009-02-05 @ 15:19:50
URL: http://philipalmen.blogg.se/
Postat av: Fröken Deilert

Haha, joo, det var najs. ;D

2009-02-05 @ 16:43:37
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Philip

Visste inte det där om ICA-reklamerna. Tufft. :)

2009-02-06 @ 17:17:47
URL: http://philipalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0