östermalm dag 3

det var ännu en superdag i butiken på Östermalm. Älskar när E ringer och frågar när jag ska hem och jag ser på klockan att den är redan kvart i 16! hur fort går arbetstiden egentligen? helt underbart!

Jag och T åt återigen på Forno, pizza...hade jag stannat en vecka till så hade jag lagt på mig 5kg..men gott var den..
italiensk salami, mozarella, championer och grillad paprika...mm....eccellente!


vi har precis ätit glass och kollat på Lipstick Jungel...ny NY-serie...lite SATC-koncept, jag gillar den riktigt mkt! ni har väl inte missat den?!?


bild lånad av blog.nj.com



nu ska vi kolla på första delen av serien Knutby på tv4...hemska händelser i en sektby...fy...


Kommentarer
Postat av: Josefine

Pizzan ser så god ut!! Vad jobbar du med? (har nog frågat innan men glömt..)

2009-02-12 @ 22:10:27
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Maria

gud vad gott med pizza :P

2009-02-13 @ 08:50:53
URL: http://akm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0