Äntligen fredag

vad jag har längtat efter att få ha helg, vet inte varför men denna vecka gick EXTRA långsamt. Som tur är så är den över om 16 h =)

jag ska jobba lite, sen köra E till tandläkaren och sen äta lunch ihop. Tror att E ska gå på AW med sina kollegor ikväll, själv vet jag inte än vad jag ska göra.

det är en ung tjej (23år) som småstöter på mig, inte helt rakt på men går runt och runt hela tiden. Vi jobbar på samma företag och sen har vi jobbat i samma byggnad men nu bor vi i olika städer och har facebook kontakt.
hon mailade mig på face och det resulterade i 150 mail, sen så hände det en grej och hon blev sur på mig. men hon kom över det och skrev till mig på face-chattet. så nu chattar vi där istället för att maila.
igår sa hon att hon finner mig "fin, posh och framgångsrik". tycker att det va snällt sagt, gillar adjektiven hon använde för mig...
sånt gör mig jätteglad och som tur är så bryr sig E inte om sånt. Hon är inte ett dugg svartsjuk och det är ju bra...

nu ska jag dricka kaffe, god morgon!





Kommentarer
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 @ 15:16:25
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Fröken Deilert

Haha, men rosa är ju så fiiint. ;D

2009-02-06 @ 18:33:48
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0