gick det bra?

hoppas att alla klarade sig på fredag den 13: e ;)
själv tror jag inte på sånt och hade totalt missat det om inte alla andra hade påpekat vilket datum det är.

jag ska bli bättre på att blogga, den här veckan har jag varit riktig kass! men det beror på att jag har inte haft min dator med mig på jobbet. Och kan inte med att stå och blogga i butikens dator =)

men igår hade jag min sista prao-dag i T:s butik.  jag kommer att sakna dem, jätteskön gäng som va otrolig trevliga och välkommnande. när jag skulle gå så fick jag kram av alla <3

alla butikschefer umgås med varann så på lunchen gick vi till L:s butik som ligger på kungsgatan, det är by far den största butiken vi har och snyggaste!! jag hade aldrig varit där så jag var riktig impad när vi gick dit.
där mötte vi C också så gick vi alla 4 till Pizza Hut. vi åt god pizzabuffe (mkt kö dock) och sen gick vi till L:s snygga konferensrum och drack finkaffe och pratade massor ;) (hon har det riktigt flashigt)



sen gick jag och T tillbaka till östermalm och jobbade vidare. klockan 15 fick jag ett samtal av E där hon undrade om jag var otrogen (?!)
ee...nej? va fick du det ifrån? sa jag.
jo, du har inte smsat eller ringt mig på hela dagen sa E.
jag fick övertala E om att jag har inte varit otrogen utan bara haft full upp med jobbet. Så nu har jag lovat att jag ska höra av mig ofta under dagarna =)

jag var hemma vid 17, då åkte vi till ICA Maxi och storhandlade för hela veckan samt lite grejer för ikväll. Vi körde hem, la in allt och sen åkte vi till Hammarbysjöstaden och MAX. Åt som vanligt goda hamburgare där =)







skriver mer senare om vad vi ska göra ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0