gokväll

stor rensning har vi haft i butiken idag, vi slängde skräp (kampanjer, skyltar, profilpåsar m.m) från 2000!
nu är det rent och fint och då kan man koncentrera sig på att jobba...eller jag funkar så..ordning och reda = bättre koncentration.

igår var E på Hamburger Börs, hennes avd. skulle ha AW där och titta på Joe Labero. Jag hämtade henne 23.45 och var supertrött när vi kom hem, jag skulle ju gå upp kl 06.00 också därför var morgonen inte alls pleasent...

middag blev på Max igen och jag känner att jag har hamnat i matkoma...tittade precis klart på ett nytt avsnitt av Lipstick Jungle...gillar serien skitmkt...

vet inte vad jag ska göra mer..kan knappt hålla ögonen öppna,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0