gokväll

alltså jag vill inte skriva ett inlägg om dagen men jag har sjukt mycket hela tiden på jobbet. nya saker på jobbet men jag hoppas att det lugnar ner sig snart.

idag har vi som alla andra onsdagar haft tvätt- & städdag, nu finns det rena kläder igen. och lägenheten är superren och ingen disk finns. efteråt belönade vi oss med var sitt MAX-mål (om fett nu är en belöning) =)
farligt att bo nära såna ställen, det blir lätt en sväng dit när man inte orkar laga mat.

nu vill E se ett program om en flicka som föddes utan ansikte, jag kan inte se på sånt så jag bloggar istället. programmen på TV blir sämre och sämre, det finns verkligen inte mycket att titta på...

jag längtar till sängen, är helt slut i kroppen och imorgon har vi möte 8.30 och jag har en timmes t-banande till jobbet, hur tidigt måste jag lämna hemmet?? =(
jag kanske tar bilen och E t-banar istället (hon har 5min till kontoret)...vi får se hur vi löser det.
tillbax till sängen, vi har världens skönaste säng, den bara dra ner en och håller en kvar..
jag sover otroligt rörligt, rör mig som en katt som inte vill drunkna...och sen uppåt..längst upp har vi lagt kuddar och sånt som ska ta emot mig, väl uppe, kommer jag ner igen och börjar om...puh...undrar om jag drömmer nåt konstigt eller om jag har överenergi som jag gör av med på natten...
och hur sover E när jag kör maraton bredvid? ingen aning men hoppas att hon sover ganska djupt =)
det värsta med det hela är att jag måste ligga en millimeter ifrån E annars kan jag inte sova, så hon har säkert inte missat min one man show men är helt enkelt så trött att hon inte orkar säga nåt (tur d) =P

Kommentarer
Postat av: Fröken Deilert

Aaah, vad bra. :D

2009-02-18 @ 21:25:46
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; hhaa ja det tycker vi med! :d nej vi har inte fått tag i några, ska du dit? ;)

2009-02-18 @ 22:04:32
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Den var superbra :D en riktigt snyftare!

2009-02-18 @ 22:34:30
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hopppas du får sova bättre inatt!



2009-02-19 @ 13:23:50
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ha en bra dag=)

2009-02-19 @ 13:30:09
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se
Postat av: Anonym

Hej! :)

Åh tack så mycket! va snäll du e! Ibland blir inläggen bara väldigt röriga, men dem går kanske att läsa i alla fall:P

Ha det bäst!

//emma:D

2009-02-19 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0