hemma

när man åker t-bana i en timme/väg till jobbet så ser mycket intressanta saker...så fort det handlar om människor så blir det intressant för vi är alla unika och speciella...kommer alltid hem med "en ryggsäck full av intryck"..
man slutar aldrig att förvånas heller...just när man tror att man har sett allt så kommer nästa =)

ialla fall så har jag "lagat middag"...nudlar...tycker att lönen borde verkligen komma nu...kortaste månaden på året kändes av ngn anledning längre än januari...
förresten hur får man intresse för matlagning? vet någon det? blir man intresserad endast när man skaffar barn? för oss som verkligen inte orkar/hatar att laga mat? det här är verkligen något allvarligt i vårat liv, att vi äter dåligt varje dag...

vi pratar nu om särskrivningar här hemma..E är alltid i mina texter och rättar till mina särskrivningar...här får ni 2 ex:

skumtomte  -  en god godisgrej

skum tomte -  en som E    ;P

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: jag har skitsvårt att bestämma mig för jag kan ju inte köpa allt :P så funderar på att köpa ett plagg i alla fall, så bodyn och några av tunikorna ligger först på listan :)



Vad tycker du är snyggast? :)

2009-02-23 @ 19:48:22
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Fröken Deilert

Aaah, tack. =)

Har aldrig vare på Afterwork förut. ;P



Jag gillar ksumma tomtar. Hihi

2009-02-23 @ 20:20:15
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0