imorse

jag brukar vakna 06 och då har jag toan för mig själv tills E vaknar 07.30. så jag segar mig upp och går på toa sen segar jag mig igenom frukosten och sen in på toan igen för att fixa mig, jag har då segat klart 7.30 så E har toan för sig själv när hon vaknar.
Idag så plötsligt bestämde sig E för att gå upp 6.50, och det störde hela mitt segschema. Jag är inte glad på morronen och detta gjorde inte det hela roligare.
Medan jag kollade på nyhetsmorgon så tänkte jag: "det här funkar inte! E får inte gå upp tidigare! vi får skiljas, jag kommer inte hinna till t-banan och då blir jag sen och får en skitstart på dagen. japp att skiljas är det enda rätta"
mina beslut på morgonen är aldrig dem bästa kan man säga...=)

sen kommer fina E ut och attackerar mig med en massa pussar...och då blev jag glad igen och vi behöver inte skiljas längre =)

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja det var verkligen asgott :D <3



Vad ska du hitta på idag sweetie? :)

2009-02-20 @ 11:59:56
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; ja visst är den! ;D

2009-02-20 @ 16:22:34
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0