Obama

läste att min förebild President Obama tränar 6 dagar i veckan *shit* och skämdes lite grann för att jag har blivit så lat på sista tiden.
Så jag gick ner och kollade om det fanns några tvättider idag, och som tur var så var det ledigt mellan 10-16, det blev att tvätta 4 maskiner..200 trappor upp & ner varje gång...puh...
Sen bytte jag våran lakan, örngott och sånt.
Slängde 5 påsar skräp, tidningar + vår möglade växt Oliver som valde att lämna oss för ett tag sen tydligen =(
Gick upp till vinden med resväskan från resan och E´s påsamlade skit(stenciler, block osv) från hennes förra jobb och nu är det bara disken kvar...

eftersom E lider av "jag ska"-syndromet så vilar allt som har lägenheten att göra på mig, och hinner inte jag slänga sopor eller mögel-Oliver så blir det aldrig gjort.
jaja..ialla fall så är det gjort nu och det känns bra med ren lgh igen =)

Kommentarer
Postat av: Erik

Vill du veta hur du får många besökare på din blogg? Bli medlen här: http://www.viraltrafik.se/?viral

2009-02-03 @ 15:19:38
URL: http://www.geekboy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0