östermalm dag 2

min andra dag i butiken på östermalm var fartfylld, rolig och jag börjar känna att jag kan nog inte sitta på ett kontor nå mer i framtiden. I en butik så händer det saker hela tiden, man träffar massor med människor och timmarna rusar iväg.
På kontoret så kunde jag räkna minuterna av rastlöshet och dö av tristess...usch vilka dagar jag har haft....

2 andra butikschefer kom och hälsade på och vi lunchade alla 4 på Forno igen...salladsbuffe, bröd, dricka, pizza och kaffe för 89kr...
igår betalade jag 81kr...priserna går visst upp och ner..lite efter börsen kanske? ;)

vi har städ-dag på onsdagar, så jag har tvättat kläder och E har städat. Nu är alla kläder rena, torra och vikta. Och hela lägenheten är dammtorkad, dammsugen och toan är superren =)
jag diskade precis de sista glasen och vi är redo för att sova.

E är såååå trött att hon kan inte ens hålla ögonen öppna..så här tidigt har vi då aldrig lagt oss...gonatt..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

För att få extra plus i tävligen du valt att tävla i på min blogg,lägg till mig på Bloglovin! Lyckatill!!

2009-02-12 @ 08:08:48
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se
Postat av: Sara

haha mm :P

2009-02-12 @ 16:25:12
URL: http://saraotter.blogg.se/
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 18:17:44
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0