Östermalm

idag och resten av veckan ska jag vara hos en annan butikschef för att kolla hur han sköter sin butik och personalen.
Butiken ligger i köpcentret Fältöversten som ligger i snobbiga Östermalm. Idag fick jag mig en brats-dos som kommer att räcka för hela året ;) bakåt slickade hår, ljusblåa skjortor och burberry halsdukar =)
och när de kommer in i butiken och ska köpa något så börjar meningen alltid med: hörreduuu..*på riktig sthlmska* =D
den största kändisen som har varit i butiken är Benny Andersson sa killarna där.De hade verkligen blivit nervösa när han hade kommit in =)


bild lånad av blogs.propertyfinder.com

jag hade skitkul, T och jag kom bra överens och han försökte verkligen besvara alla mina frågor.
På lunchen gick vi till Forno Romano, italiensk restaurang som ligger mitt i köpcentret. (restaurangen nämns ofta på blondinbellas blogg då hon äter där) jag åt pizza och det gjorde även T och S. riktigt gott.






jag åkte hem vid 15, men innan jag tog t-banan så köpte jag semlor från deras snobb bageri ;) *tjejerna på bageriet hade skjortor & slips på sig*






nu ska jag vänta på E för att se vad vi ska äta till middag...jag som lagar.
hoppas att ni har haft en bra dag hittills =)

Kommentarer
Postat av: A -*

:)

2009-02-10 @ 17:30:56
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: www.annic.blogg.se

www.barnfonden.se

2009-02-10 @ 17:46:59
Postat av: E

Tack för nudelsoppan ;P. Men du kan ju inte vara talangfull i allt heller ;) Puss på dig!

2009-02-10 @ 18:17:50
Postat av: Fröken Deilert

Haha, jaa, men är ju som det som är tjusningen. ;D

2009-02-10 @ 19:19:39
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja det är det verkligen =)

2009-02-10 @ 19:43:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg! :D

Läs våran? vi är 3st :)

2009-02-11 @ 21:17:52
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0