sov gott

senast igår lovade jag att blogga bättre och hur gick det? inte alls bra =(

men jag ska berätta om min dag för er. t-banade i en timme till jobbet, frös ihjäl på väg mot butiken (-10grader?)
kommer till butiken och vad har de gjort? jo städat hur mkt som helst för att jag skulle bli glad , och det blev jag =)

vi rensade en massa grejer från ett skåp som nu endast ska innehålla mina grejer, mina profilkläder och namnskyltar kom och vi satte upp lite planscher på mitt kontor =)

sen lunchade jag baguette med I och vi pratade om veckan som kommer.
på eftermiddan kom en kund som hade blivit otrolig bra behandlat av D med en wienerbrödlängd, ja då var det bara att sätta på kaffe och fika =P

strax innan 17 fick jag ett samtal av E som ville att jag skulle komma hem och jag fick skynda hem.
t-banade hem en timme och gick raka vägen in till duschen. medan jag duschar kommer E in och berätta om sin dag (hon kan inte hålla sig).

sen gick hon ut och gjorde potatisplättar, sylt och bacon till middag.
vi kollade på Last King in Scotland medan vi åt och sen fick jag gå och diska...trist...
nu har jag hunnit läsa mina favvobloggar, skriver detta inlägg och sen kollar jag klart på Seinfeld innan vi lägger oss...

hörs imorron..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0