Tisdag

dagen började med en massa massage, E vet att jag är småtrött på morronen och massage hjälper mig att vakna gladare =)
Sen körde jag henne till Stureplan, där företagets "hot shots" sitter. Hennes grupp skulle ha möte där hela dagen.
Hon kanske t.o.m. möter VD:n? om han är där idag vill säga. Lite spännande för söta E <3
Så härligt i City så här tidigt...hela staden är vaken och stressar till jobben...liv och rörelse...kan inte leva utan det...
köpte sen en latte till mig själv från Wayne´s Coffee...kände att jag va värd det då jag går upp och skjutsar så här tidigt =)

Själv ska jag ta det lugnt idag också, har ont i kroppen/lederna...hoppas Oprah har en intressant show idag...annars vet jag inte vad jag ska göra...

god morgon!


stureplansbild lånad av upload.wikimedia.org

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas att ditt onda går över! Ha en bra dag!

2009-02-03 @ 11:47:46
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0