te anyone?

jag satte mig precis och tänkte blogga lite. Gud vad jag längtar till helgen, har sömnbrist och det har varit nya saker hela veckan, måste få vila mentalt.

att t-bana 1 timme/väg tar på krafterna...även om man bara sitter...kan inte sova heller för då kanske man blir rånad..eller? jag vet inte men vill ogärna testa det =)
försökte läsa tidningen på ditvägen idag men då kom 3 tjejer och satte sig vid mig (sätena är 2 och 2 mot varandra) och började plugga anatomi inför en tenta de skulle ha idag i skolan..de pluggade nog till läkare...så det var bara att lägga ner tidningen....

Finaste E berättade precis att en gång när hon skulle sola solarium så hade hon känt något vid tårna, hon kollar ner och ser en geting som just får för sig att flyga rakt mot  E´s **** .... E blir livrädd och flyger upp och börjar jaga getingen som vill sticka henne, för att göra historien kort så dödar hon getingen och solar soltiden klart.
och hur kom vi in på den här historien? ingen aning =)

det var min tur att diska och laga mat..jag stekte ägg som vi åt med chips och dip,  lite sådär engelskt...
sen kom E med desert: vaniljglass med skivade bananer och kolasås on top...yum..

vi har precis kollat klart på nytt avsnitt av Lipstick Jungle, (canal+ Hits)...och nu vill jag ha te...hoppas E hämtar det i år...hon har redan sagt "jag ska bara.." 3ggr..håll tummarna



bild lånad av farm1.static.flickr.com

Kommentarer
Postat av: E

Hoppas ditt te smakar bra ;P.

2009-02-19 @ 21:26:02
Postat av: Josefine

Alfons Åberg: "Jag ska bara..." : )

2009-02-19 @ 21:53:36
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Fröken Deilert

Jaa,. som satan. ;P

2009-02-19 @ 23:34:37
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0