läget idag

E jobbar till 18.00 så jag är fortfarande ensam, har varit det sen 8 imorse.
Igår var vi och såg Let´s  Dance live och när jag satt där och såg hur den ena dansaren efter den andra var så smal fick jag riktig ångest. Tog beslutet att från och med idag måste jag gå ner i vikt. 
Det kommer att bli otroligt svårt för att jag blir knäsvag när jag ser wienerbröd och bakelser. Sen en annan sak som kommer att försvåra det hela är att jag hatar att träna...suck...
Men jag ska klara av det! jag vet inte hur många som har sett Laila Bagge live men Gud vilken kropp! Nästan 40år och har en kropp som en 20årig fitnesstjej.

Därför har min lördag inte börjat som t.ex. förra veckan, pizzaplaner till lunch, lösgodis under hela dagen, glass till desert och sen ev. chips till film på kvällen. Usch..hur kan jag vara så ohälsosam? den här kroppen ska trots allt hänga med ett tag till hoppas jag...måste därför skärpa mig rejält.

Det här har jag hunnit med:
*städat lgh
*diskat miljoner disk (tack för att allt sparas till mig : / )
*läst DN
*kollat på 2 seinfeld avsnitt
*lagat mat till oss, lax + grönsaker
*kollat på 2 david letterman avsnitt

Måste hålla mig sysselsatt så att jag inte tänker på godsaker....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0