nedräkning. 4 dagar kvar

Oasis var fantastiskt. Liam, den karismatiske, har en underbar röst. Han är väldig speciell, små bråkig och väldig manlig. Noel, geniet, är lugn, blyg och artig.
De kombinerar varandra bra =)

Mitt i en av låtarna som hela publiken sjöng med så vänder jag mig för att kolla om E också sjunger och då ser jag att hon sover?!?
Jahapp, men det kunde ha varit värre, nämligen att hon vägrat att följa med, Oasis är ju trots allt bandet JAG gillar och inte E =)
Försökte fånga henne på bild när hon sov så gott men jag har ju en skit mobilkamera så det blev ingen bild, kamran är kass!! : /

Så här kommer några skitbilder, taget med en skitkamera på en underbar konsert:







Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

Men kära alskade kusin, jag vet att du kan somna var och när som helst, men på en KONSERT =)!!! Hoppas du piggnar till efter eran "minisemester" Kram//H

2009-01-29 @ 09:12:44
URL: http://tigerapa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0