Linda bläää Rosing

kollar motvillig (E vill se) på Linda Rosings program..hon har ju bara valt konstiga bad guys och en bonde...som vann en ensam date med Linda och han bajsade bort sin chans med att snacka goja...
jag som överlag tycker att killar är ocharmiga kan inte fatta hur Linda ska tända på ngn av dessa...stackarn..

var på jobbet vid 9 för vi skulle byta nummertavlor till kölapp-systemet. efteråt gick jag och klippte mig, P hade bokat tid åt mig hos hennes frisör.. satt där i en timme och fick berätta om hela mitt liv...varför kan frisörer inte bara klippa utan måste nästan intervjua en medan de klipper? att de orkar fråga alla om deras liv hela tiden...
sen tillbax till jobbet...hade jag utvecklingssamtal med en medarbetare...
lunch blev thaimat...jag som inte gillar thaimat har börjat äta det ofta nu..bara för att de ligger så nära butiken...
sen jobba lite mer och sen hemåt vid 16..
D kände sig inte bra så han skulle också hem...vi pratade på t-banan hela vägen hem..han är så otrolig lättsam och kul person..vi pratade serier och Sopranos och om hans lgh och en massa annat....vips va den lååååånga resan över...
roligt att ha sällskap =)

hemma fick jag diska årets diskberg...duscha och äta macka..
jag har gäspat säkert 78ggr och vill lägga mig tidigt men kommer förmodligen inte att göra det..precis som vanligt =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha en bra helg!!

2009-03-06 @ 22:07:37
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Josefine

Läänge sedan inlägget... Hur är det?

2009-03-12 @ 10:36:36
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0